Nagrade i Priznanja
23 veljače, 2015
Koncertna sezona 2014/2015
4 ožujka, 2015

Kritike

• Irena Kamenarović Tonković
    Komorni zbor IVAN FILIPOVIĆ i dirigent GORAN JERKOVIĆ na cjelovečernjem koncertu 20. veljače 2011. u crkvi sv. Katarine izveli su skladbe suvremene zborske a cappella glazbe. ...Goran Jerković za ovu prigodu odabrao je i predstavio izniman i originalno oblikovan program, na način, na koji se poštuju glazbene norme i estetski kriteriji. (više…)
    Irena Kamenarović Tonković
    Hrvatsko slovo, 27.2.2011.
  • Snježana Herek
    Nastup mješovitog Komornog zbora „Ivan Filipović“ iz Zagreba pod umjetnički nadahnutim ravnanjem njegovog osnivača Gorana Jerkovića u petak navečer u monumentalnoj bečkoj crkvi Sv. Petra bez sumnje je jedan od bisera 8. Festivala hrvatske glazbe u Beču. Ovaj, po mnoge čemu, jedinstveni Zbor zavidno visoke vokalno-tehničke razine izvođenja, impresivno je izveo djela hrvatskih i svjetskih autora zborske literature različitih razdoblja: Joška Ćalete, Davorina Kempfa, Damijana Močnika, Grigory Lvovsky, Erica Whitacrea, Mortena Lauridsena, Mate Lešćana, Ola Gjeila, Andrea J. Thomasa i Tomislava Uhlika. (više…)
    Snježana Herek
    Večernji list, 25. studeni 2012.
  • Helena Novak Penga,
    Komorni zbor Ivan Filipović s dirigentom Goranom Jerkovićem poslovično je obranio svoju visoku poziciju koja se opasno približava profesionalnoj razini. Ivan Filipović je u svojoj povijesti dokazao da može izvesti sve: od povijesno obaviještenih izvedbi rane glazbe do promicanja glazbe suvremenih hrvatskih skladatelja. U ovoj čistoj izvedbi kompaktnog zvuka u kojoj je svaki ton na svom mjestu, Komorni zbor izvukao je maksimum iz Gjeilove Mise. (više…)
    Helena Novak Penga,
    KLASIKA.hr, 16. kolovoza 2014.
  • Josip Magdić, prof
    Koncert pjevačkih zborova, održan 5. lipnja 2008. u 20 sati u crkvi Sv. Križa u Zagrebu (Siget) u okviru 31. SUSRETA zagrebačkih glazbenih amatera 2008. započeo je izvođenjem teškog, ali delikatnog programa koji je priredio nadasve učinkovito obnovljeni i pomlađeni Komorni zbor IVAN FILIPOVIĆ (12 ženskih i 11 muških glasova) s vrijednim, mladim i perspektivnim dirigentom Goranom Jerkovićem.
    Josip Magdić, prof
  • Brod
    U proteklih 14 godina Komorni zbor "Ivan Filipović" iz Zagreba, mješoviti zborski sastav koji je 1998. godine osnovao, i danas vodi, dirigent Goran Jerković, pokazao se i dokazao kao jedan od najvrsnijih amaterskih zborova u Hrvatskoj. (više…)
    Brod
  • Snježana Herek
    Posebno oduševljenje publika je izrazila prema dirigentu Goranu Jerkoviću, glazbenom pedagogu i dobrom znalcu stare glazbe, koji na svoj poseban način vodi ovaj amaterski zbor (više…)
    Snježana Herek
    VLM
  • D. Vanić,
    Publika je mogla uživati u visokoj estetskoj i vokalno-tehničkoj razini interpretacije skladbi te začudnim mogućnostima ljudskoga glasa koje je pokazao zbor "Ivan Filipović" pod sigurnim i perfekcionističkim, ali nadasve umjetničkim vođenjem dirigenta Gorana Jerkovića. Stoga ne čudi da publika na koncertu nije dopustila dirigentu i zboru odlazak sa scene, izmamivši dva dodatka (ovoga puta hrvatskih autora), i još dugo oduševljeno plješćući pod dojmom "Snivanja".
    D. Vanić,
    "Posavska hrvatska", 2. listopada 2009.
  • Josip Magdić, redoviti profesor na Muzičkoj akademiji u Zagrebu,
    Zbor je već prvom peteroglasnom skladbom pokazao svoje vokalno umijeće: čistu intonaciju, briljantnu vokalnu tehniku i odlično tumačenje polifonog tkiva… To može samo ovaj zbor…
    Josip Magdić, redoviti profesor na Muzičkoj akademiji u Zagrebu,
    lipanj 2008.
  • Bosiljka Perić Kempf,
    U sklopu programa koncerta, zbor 'Ivan Filipović' na prelijepim uzorcima kasno-renesansne i barokne motetske glazbe majstora, poput Julija Skjavetića, Claudija Monteverdija, Antonija Lottija i Carla Gesualda da Venose, mogao je pokazati svoje najbolje odlike: skladnu zvučnost, mekoću zaobljenih sopranskih visokih linija, dobro odmjerenu, stilski odgovarajuću skalu dinamičkih kontrasta i, nadasve, onu fleksibilnost agogike koja uvijek svjedoči postojanje dobro razvijenog muzikalnog osjećaja. Publika je bila s razlogom oduševljena pa je zbor otpjevao za dodatak Panis angelicus, malo vokalno remekdjelo iz zbirke moteta 'Sacrae cantiones' Ivana Lukačića.
    Bosiljka Perić Kempf,
    "Vjesnik", 3. kolovoza. 2005.
  • Mihael Ferić,
    Amaterski zborovi uglavnom imaju brojni sastav, no ovom je zboru dovoljan i dvostruko manji broj pjevača da bi zvučao punoćom i snagom, ali i suzdržano i profinjeno gdje to treba, što treba zahvaliti izgrađenoj vokalnoj tehnici svih pjevača i ujednačenom zvučanju svih zborskih dionica. Poodavno je nestala oštra podjela zborova na amaterske i profesionalne, a tu tvrdnju zorno dokazuje i ovaj po statusu amaterski, a po umjetničkom dojmu i učinku, zbor profesionalnih dometa. Bez kompleksa prema stilovima, vremenskom razdoblju i autorskoj veličini, do znalački oblikovane svake zborske skladbe u kojima u ovom zboru nema nepoznanica ni površno riješenih pjevačkih zadataka.
    Mihael Ferić,
    "Cantus", 18. rujna 2004.
  • Alisa Čakarun,
    André Campra: Requiem (Messe de Morts) – koncert Hrvatskog baroknog ansambla i Komornog zbora 'Ivan Filipović'… Vrhunska izvedba hrvatskih glazbenika, posebice Komornog zbora 'Ivan Filipović' koji je bio otkriće prisutnoj publici. Njihov je izričaj bio biser na krunu ove večeri. On osvaja i začuđuje visokom vokalno-tehničkom i estetskom razinom interpretacije. (više…)
    Alisa Čakarun,
    "Slobodna Dalmacija", 24. srpnja 2003.
  • Zlatko Madžar
    Objavljena je izvrsna hrvatska izvedba Buxtehudeove skladbe „Membra Jesu Nostri“   Uoči Uskrsa etiketa Aquarius Records predstavila je dvostruki album (CD i Bonus DVD) sa snimkom jednosatne oratorijske skladbe „Membra Jesu Nostri“ („Udovi našeg Isusa“) njemačkog skladatelja iz razdoblja srednjeg baroka Dietericha Buxtehudea (1637.-1707.). Posrijedi je snimka koncerta održanog u zagrebačkoj Crkvi Sv. Križa, koji je pod ravnanjem Gorana Jerkovića bio glazbenim vrhuncem prošlogodišnjeg izdanja dragocjene, žanrovski sveobuhvatne manifestacije „Pasionska baština“. (više…)
    Zlatko Madžar
    Hrvatski radio, 2010.
  • Branimir Pofuk
    Praizvedbe - na koncertu su praizvedena nova djela čak sedmorice hrvatskih autora   Nije to bilo prvi put da se pjeva i svira u auli HAZU. Uljepšavajući neki od svečanih skupova, tamo su već bili i pjevači Komornog zbora Ivan Filipović. Ali, u ponedjeljak navečer tom je pjevačkom sastavu pripala čast da održe prvi cjelovečernji samostalni koncert ikada održan u zrinjevačkom predvorju. (više…)
    Branimir Pofuk
    Večernji list, 20.6.2012.